Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen kérjük, kattintson ide!

Pharma7

Hírlevél %Subscriber:CustomField1% részére

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Az orvosokba vetett bizalom alapkövei (En)

Mi alapján alakul ki az orvos és betege közötti bizalom? Mi a döntő fontosságú a páciensek számára? Felmérések szerint a betegek elsősorban három alapvető tulajdonságot vesznek figyelembe orvosuk megítélésekor :a kommunikációs készségek éppoly fontosak, mint a kezelőorvos szakmai tudása, illetve betegközpontú hozzáállása.

Cégek és a közösségi média – Miért érdemes belevágni? (Hu)

A közösségi média többé már nem számít új technológiának, az elhanyagolt online tevékenység rossz fényt vethet a cégekre. A nagyszámú közönség tájékoztatásának költséghatékony és praktikus eszközei a közösségi alkalmazások. Három ok, amiért érdemes létrehozni céges közösségi profilokat?

Hogyan segíti az iPad az orvosok munkáját? (En)

Egyes kórházak saját iPad alkalmazásokat fejlesztenek ki betegeik, illetve dolgozóik számára. A saját fejlesztésű eszközök mellett folyamatosan növekszik a kifejezetten egészségügyi szakembereknek szánt alkalmazások száma is főként az ellátás és az orvos-beteg kommunikáció fejlesztése céljából.

Az orvosok betegeikhez hasonlóan használják az internetet egészséggel kapcsolatos tájékozódásra (En)

A Google és Yahoo böngészőket csupán a szakmai folyóiratok és a kollégák előzik meg az orvosok információforrásainak listáján. A több, mint 300 egészségügyi szakemberre kiterjedő felmérés szerint az orvosok, a páciensekhez hasonlóan gyakran fordulnak az internetes oldalakhoz különböző diagnózisokkal és kezelésekkel kapcsolatos információért.

Közösségi média - az egészségügyi kutatások, felmérések eszköze (En)

Számos szakember úgy véli, a közösségi médiára alapozott kutatások nem veszik át a hagyományos felmérések szerepét a jövőben, hiszen nem mindenki internetezik és használja a közösségi oldalakat. Azonban véleményük szerint a közösségi média egyre jelentősebb tere lesz az egészségügyi adatgyűjtésnek.

A mobil alkalmazások népszerűsége tovább növekszik (En)

A mobil alkalmazások először 2007-ben jelentek meg az Apple iPhone-nal egyidőben. Azóta népszerűségük folyamatosan nőtt, és alapvető szerepet játszottak a mobil számítástechnika sikertörténetében. Mostanra az amerikai mobil tulajdonosok fele töltött le különböző alkalmazást készülékére, közülük pedig 25 százalék egészségügyi jellegű appokat is használ – derült ki a Pew Internet Research kutatásából.

H2Online és KamaszPanasz a Health 2.0 Europe konferencián (En)

A szakmai és laikus egészségügyi tartalomszolgáltatásra, közösségekre és kommunikációs eszközökre fókuszáló Health 2.0 Europe berlini konferenciáján idén cégünk is részt vett. A 16 éves Gyarmati Anna, a konferencia legfiatalabb résztvevőjeként mint „tini” szerkesztő és blogger mutatta be a Kamaszpanasz.hu oldalt a betegkommunikáció témakörére koncentrálva.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Joginyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.