Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen kérjük, kattintson ide!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Tájékoztatás vényköteles gyógyszerekről – Az Európai Bizottság új szabályzata (Hu)

Az Európai Bizottság új indítványt fogadott el a vényköteles gyógyszerekről való tájékoztatással kapcsolatban, amely meghatározza, milyen információt tehetnek közzé készítményeikről a gyógyszergyártó cégek.

Egyre több orvos a közösségi oldalakon (En)

A közösségi oldalakat használó orvosok száma gyors ütemben növekedett az elmúlt időszakban. A QuantiaMD eredményei arra utalnak, hogy az orvosok közösségi média használata inkább személyes, és nem szakmai jellegű: 87 százalékuk ugyan jelen van a közösségi oldalakon, de ennél kevesebb, mintegy 67 százalékuk használja ki a közösségi média adta professzionális lehetőségeket.

Okostelefonok, orvosi alkalmazások az egészségügyben (En)

Ötből négy egészségügyi szakember használ okostelefont, táblagépeket, mobil eszközöket, illetve számos orvosi alkalmazást munkája során – mutatta ki a Jackson & Coker kutató cég “Alkalmazások, Orvosok és Digitális Eszközök” című tanulmánya.

Az adherencia hiánya és ami mögötte van (En)

Az Amerikai Nyugdíjasok Egyesületének felmérése alapján az 50 év feletti betegek mintegy 25 százaléka nem szedi az előírásoknak megfelelően gyógyszereit. Ahelyett, hogy az egészségügyi kiadások hirtelen emelkedésére koncentrálnánk, érdemes megvizsgálni, miért is hagynak fel a páciensek a gyógyszeres kezelésekkel, illetve mi kényszeríti őket arra, hogy orvosaik utasításait figyelmen kívül hagyják.

Gyógyszeripar és közösségi média – egy szakember szemszögéből (En)

Számos nézet és elvárás él arra vonatkozóan, hogy miként használja a gyógyszeripar a közösségi média csatornáit – mit csinál jól, illetve min lenne érdemes változtatnia, vagy éppen milyen szabályozásra lenne szükség a hatékonyság növeléséhez. De hogyan látják mindezt a gyógyszeripari szakemberek? Ez is kiderül a Merck Serono egyik munkatársával, Gillian Tachibana-val készült interjúból.

Mayo Clinic: Egy közösségi konferencia tweetekben (En)

Hogyan is lehetne teljes egy egészségügyi közösségi médiával kapcsolatos konferencia hatalmas mennyiségű megosztott tartalom nélkül? A Mayo Clinic találkozója nemrég véget ért , a konferencia fontosabb mozzanatai, gondolatai azonban a több tízezer közzétett tweet segítségével tovább elemezhetők.

Mobil mindennapok (En)

Ma már biztosan állíthatjuk, hogy a mobil technológia átalakította mindennapjainkat. De valójában mennyire befolyásolják szokásainkat az újabb és újabb mobil megoldások? És mit jelent mindez a marketing szakemberek számára, főként az egészségügy területén?

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Joginyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.