Amennyiben hírlevelünk nem jelenne meg helyesen kérjük, kattintson IDE!

Pharma7

 

A nemzetközi gyógyszeripar digitális kommunikációs hírei magyar szakembereknek az elmúlt hét terméséből.

Orvosok a közösségi médiáról (Hu)

Orvosok és kórházak egyre gyakrabban fordulnak a közösségi médiához, akár professzionális, akár személyes céllal - mutatta ki a 2011 szeptemberében készült Orvosok, Betegek és Közösségi Média című tanulmány. 

Az orvos – beteg kommunikáció hiánya és az alacsony adherencia (En)

A betegek az esetek 70 százalékában szándékosan nem követik orvosuk előírásait, illetve szakítják meg gyógyszeres kezelésüket. A leggyakoribb okok a következők: a diagnózisban és a betegség súlyosságában való kételkedés, a mellékhatásokkal kapcsolatos félelem - mindezek tisztázására lenne lehetőség az orvosi vizsgálatok folyamán.

Egészségügy a digitális korban (En)

Ma már mindenki számára egyértelmű, hogy egyre többen és egyre gyakrabban használják a különböző közösségi oldalakat. A közösségi média egészségügyi használatára vonatkozóan is egyre több adat áll rendelkezésre. Íme, néhány példa.

Gyógyszeripari reklámok és az online média korlátai (En)

A Google hatalmas veszteség árán tapasztalta meg, a szigorú szabályozás elengedhetetlen, ha receptre kapható gyógyszerkészítmények reklámozásáról van szó. Amerikai oldalakon megjelenő AdWords szolgáltatásában ugyanis kanadai gyógyszerek illegális hirdetései szerepeltek. Ez a Google-nek 500 millió dollárjába került, amely egy peren kívüli megegyezés eredménye.

Az amerikai hölgyek 21 százaléka bízik az egészséggel kapcsolatos internetes információkban (En)

Bár egyre többen fordulnak online forrásokhoz egészségügyi kérdéseikkel, ez nem jelenti azt, hogy feltétlenül el is hiszik az interneten olvasottakat. A Yahoo felmérése alapján a megkérdezett középkorú nők csupán 21 százaléka értett teljesen egyet a kijelentéssel “Elhiszem azt, amit az egészséggel kapcsolatban online olvasok.”

Az iPad az orvoslátogatók legjobb barátja (En)

Látva, hogy mára már több tízezer iPad került használatba a gyógyszeripari és orvosi segédeszközökkel foglalkozó cégeken belül, érdemes megvizsgálni, miért is olyan hasznos ez a készülék az orvoslátogatók számára. Íme, a 4 legfőbb ok.

Health 2.0 Europe: A legújabb és legjobb európai egészségügyi 2.0 technológiák bemutatója! (En)

Az első, 2010 áprilisában Párizsban tartott konferencia sikere után 2011. október 27-28-án kerül sor a Health 2.0 Europe rendezvényre Berlinben. Az idei eseményen az egészségügyi kommunikáció kiemelkedő szakértői mutatják be a legfrissebb, Európában használt web 2.0 megoldásokat és eszközöket.

Gyarmati G�bor

Ezt a friss magyar és nemzetközi forrásokból szemléző hírlevelet azért kapta, mert a velem vagy munkatársaimmal folytatott személyes beszélgetések alapján úgy vélem, hogy az itt található információk érdekesek és hasznosak lehetnek mindennapi munkája során. Ha úgy gondolja, hogy kollégái is szívesen olvasnák hírlevelünket, kérem, erre a linkre kattintva ossza meg azt velük! A hírlevél tartalmával kapcsolatban felmerülő bármilyen kérdését vagy megjegyzését kíváncsian várom itt.

Üdvözlettel,

Gyarmati Gábor

Szinapszis Piackutat� �s Tan�csad� Kft. H2Online Digit�lis Marketing �gyn�ks�g Pearl Hungary Kft. Garda Consulting Kft. DRportal.hu - Az orvostudom�ny szolg�lat�ban
WEBBeteg Kft. H2ONLINEHU.WORDPRESS.COM HCSMHU.WORDPRESS.COM

Joginyilatkozat | Leiratkozom a hírlevélről

pharma7

.